תמיד יהיה 50% סיכוי להצליח ובדיוק אותם 50% להכשל – השאלה איזו מניפולציה אנחנו מעדיפים לעשות לעצמו במח כדי להגשים חלומות?
אף פעם אי אפשר לדעת באמת מה יצליח ומה לא יצליח ,אבל המח שלנו רוצה לבחור ביחס לנטיית ליבנו .
אם מאוד נרצה ללכת על הגשמת החלום ,את אותם 50% נגדיל ל- 80% ובכך נתעלם מכל הסיכונים ,לא נכין תוכנית עסקית מקיפה ולא נכיר את כל המגבלות והקשיים .
אם לא נרצה ללכת על הגשמת החלום ,נוריד משמעותית את ההזדמנויות .
כך אנחנו פועלים בכל תחום ובטח גם בתחום העסקי .
אז אם כבר הלכת על הגשמת חלום ופתחת עסק ,המנע משלוש המלכודות ;
אנשי "יהיה בסדר "-
זה נכון שכדי להיות יזם ,הצד האופטימי במח חייב להיות מפותח יותר .
אבל רב פושטי הרגל יכלו לצפות ולתקן את רב ,אם לא כל הטעויות ,שגרמו לנפילתם.
לנהל תזרים מסודר ואם הצד הפיננסי לא חזק אצלכם – חובה לקחת איש מקצוע!
תמחור ,ניהול תזרים,ניהול אשראי נכון – אלה הסיבות המרכזיות לכשלים עסקים!
אגו-
הצלחתם ,אתם מוכשרים !
אבל אל תשכחו שלצד ההצלחה יהיו כשלונות
להיות לבד בצמרת שכולה מלאה הצלחות זה עדיין לא חגיגה נעימה .
דאגו לחיי משפחה ,הורות מעצימה ,חיי חברה והכי חשוב דאגו לעובדים ! דאגו להם כי הם אלה שמגדלים איתכם תינוק מאוד מורכב ,שומרים על ההתפתחות שלו ושןמרים על תקינות עמוד השדרה !
תחלופה של עובדים לא בריאה לאף עסק .
עובדים קבועים יאפשרו לך לעסוק בפיתוח וצמיחה.
שיווק-
העולם השיווקי הפך טכנולוגי
כבר אי אפשר להגיד – אני לא מבין בזה,אני לוקח שירותי חוץ בקידום אתרים/ניהול מדיה.
בלי המדיה ,אין שיווק.
והכלים משתנים כל הזמן,הטכנולוגיה מתפתחת והעלויות גדלות.
ללא הבנה מעמיקה בנושא ,ניתן יהיה לגרום לכם לשלם הרבה מעבר למה שנדרש באמת על סיסמאות כגון:
״ קידום אורגני לוקח חודשים..״ – זה לא נכון.
״ לוקח זמן לפצח את הדרך לייצר מסת לידים ״- גם לא נכון
״ כדאי לפצל את תקציב השיווק כך שיפוזר בכל הערוצים״- ממש לא נכון! יש ערוץ מרכזי שמתאים לעסק שלך ושם נכון לרב להפוך
למומחה!