5 טיפים לשיווק ופרסום בתקופת החגים / יניב רונן

שתפו בפייסבוק
צייצו בטוויטר
שתפו בקהילה העסקית שלכם

החגים הגיעו ומביאים איתם אתגרים שונים לעסק. להלן 5 טיפים שיעזרו לכם לנצל את הזמן למקסם את יכולות העסק שלכם ולהתחיל ברגל ימין את השנה החדשה.


צמצמו את היקף הפרסום שלכם במדיה

אלו הם "הימים הנוראיים" בכל הקשור לתחום הפרסום הדיגיטלי. החגים, ואיתם גם מספר שינויים שבוצעו בפלטפורמות הפרסום הפופולאריות, פייסבוק וגוגל, מביאים יותר תחרות ומאבק על כל משבצת פרסום. המשמעות היא ירידה בחשיפות לקמפיינים השונים וקפיצה בעלויות.

הזהרו – השהייה של קמפיין "חי" וקיים עלולה להשפיע על היכולת שלכם לשחזר את הצלחתו בהמשך. נתחו את הנתונים מחודשים קודמים על מנת להגיע להיקף ההשקעה הנמוך יותר אותו תוכלו לממש על מנת להגיע למטרות וליעדים שלכם.

ערכו "ספירת מלאי" של תכני השיווק הקיימים
דווקא בראש השנה, זו הזדמנות מצויינת לנקיון פסח. לאוורר מדפים ולבחון את התכנים בהם בחרתם לעשות שימוש בשנה הקודמת. מה עבד לכם יותר? אילו מאמרים משמשים אתכם עדיין? האם כדאי לרענן את התוכן במשהו חדש, או דווקא להשקיע בתכנים בעלי אופי זהה לקודמים?

נצלו את הזמן ללמידה ופיתוח ערוצי שיווק חדשים
אז איך אתם באינסטגרם? ומה לגבי פעילות בלינקדין? תריצו חיפוש פשוט ב youtube על ערוצי שיווק שטרם התנסתם בהם וצאו למסע שבסופו אולי תגלו עולם חדש. השנה הזאת תוכלו לפרוץ מעבר לאיזור הנוחות, אל כלים ושירותים חדשים שיוכלו לאתגר ולהוסיף עניין לעבודת השיווק האפורה.

צרו מעקב אחר פעילות המתחרים שלכם
על ידי שימוש בכלים חינמיים כגון Google Alerts, תוכלו ליצור התראות על פעילות המתחרים שלכם ברשת. קיימים מגוון כלים פשוטים מאוד וקלים לשימוש שישלחו דוחות ישירות לתיבת הדואר הנכנס שלכם, אם אתם רוצה לדעת בכל פעם שהמתחרה שלכם מוזכר באינטרנט או מילות מפתח רלוונטית מוזכרת ברשת. תוכלו להשתמש במידע על מנת לגלות מגמות חדשות ופעילות עסקית רלוונטית.

בנו מערך המלצות וביקורת של לקוחות מרוצים
השנה החדשה היא הזדמנות מצויינת לשיחה עם לקוחות קיימים וכאלה שרכשו מכם שירותים ומוצרים בעבר. אין דרך טובה יותר מלבקש ולקבל ביקורות מאשר לעשות את זה באופן אישי. ספרו ללקוחות שלכם כי אתם רוצים לספק נקודת מבט אותנטית עבור לקוחות פוטנציאלים ואם היה להם נסיון טוב איתכם – זה יכול לעזור ולקדם אחרים. את ההמלצות שתקבצו, פרסמו בערוצי המדיה השונים, באתר האינטרנט שלכם וברשתות החברתיות.

שנה טובה, לכם ולעסק.

יניב רונן, מרצה ויועץ בכיר לשיווק.
משמש כסמנכ"ל השיווק ביחידה ללימודי חוץ ומנהל חטיבת היועצים השיווקיים בהתאגדות העסקים.

עזרו לנו לחזק את העסקים בדרום

אנחנו מזמינים אתכם להיות שותפים בהקמת מערך השיווק האינטרנטי הגדול בישראל לקידום העסקים בעוטף עזה ואשקלון: לפרטים נוספים ורכישת תשורה: https://www.giveback.co.il/project.aspx?id=3252

סוף עידן המזומן

אין חבר נאמן ככסף מזומן- עדיין אימרה נכונה, אך מהיום מדובר בפחות כסף. לאחר שנים של דיבורים בנושא, ניסיונות טירפוד (בעיקר מצד

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
Call Now Button דילוג לתוכן