שינוי מועד דיווח

שתפו בפייסבוק
צייצו בטוויטר
שתפו בקהילה העסקית שלכם

בשורות טובות לעסקים הקטנים והבינוניים! רשות המיסים החליטה לדחות את כל הדיווחים והתשלומים של ה-15 לחודש ל-17 . כמו כן, כל הדיווחים המקוונים, המשודרים והמפורטים יידחו למועד דיווח ותשלום ב-23 בחודש, במקום ב-19 כפי שהיה עד כה. כרגע מדובר בתקופת נסיון בלבד. אם תרשם הצלחה, יעבור העניין לתיקון חוק.

למעשה, ההנחייה החדשה שתיכנס לתוקף בקרוב מאד, תעניק אשראי של יומיים למי שימשיך לדווח בדואר, ושמונה ימים למי שיעבור לאמצעים המקוונים. מטרת ההנחיה היא לתת תמריץ לעסקים ולהעביר את כולם להגשת דוחו"ת מקוונים.

תקופת הנסיון החדשה תחל כבר בחודש מרץ ובה ייבחן העומס על המערכות הממוחשבות. במידה והכל יעבוד ע"פ התכנון, תועבר ההחלטה להליך חקיקה קבוע.

לדחיית מועד התשלום יש כמובן ערך כספי לא מבוטל: דחיית התשלום נותנת לעסק "זמן אוויר" נוסף ומשאירה לו תזרים מזומנים לזמן ארוך יותר.

"זה מאפשר גמישות קלה יותר לעסקים קטנים ובינוניים. זה חוסך להם בהוצאות מימון וזה עוזר להם להגדיל את ההשקעות", מסר רו"ח ג'ק בלנגה סגן נשיא לשכת רואי החשבון.

עזרו לנו לחזק את העסקים בדרום

אנחנו מזמינים אתכם להיות שותפים בהקמת מערך השיווק האינטרנטי הגדול בישראל לקידום העסקים בעוטף עזה ואשקלון: לפרטים נוספים ורכישת תשורה: https://www.giveback.co.il/project.aspx?id=3252

סוף עידן המזומן

אין חבר נאמן ככסף מזומן- עדיין אימרה נכונה, אך מהיום מדובר בפחות כסף. לאחר שנים של דיבורים בנושא, ניסיונות טירפוד (בעיקר מצד

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
Call Now Button דילוג לתוכן