שיווק והנוכחות המקוונת שלכם

שתפו בפייסבוק
צייצו בטוויטר
שתפו בקהילה העסקית שלכם

לאחר שיצרתם לעצמכם "בית" באינטרנט, חפשו דרכים למשוך יותר לקוחות אל דלת הכניסה הווירטואלית שלכם. במאמר זה נדון בכמה אסטרטגיות שיעזרו לכם לעשות זאת באמצעות מנועי חיפוש, אתרים אחרים, רשתות חברתיות ואימייל. אז בואו נדבר עליכם. איך תעזרו ללקוחות למצוא אתכם באינטרנט?

יש כמה דרכים לעשות זאת:
נתחיל עם מנועי חיפוש. כשאנשים מקלידים משהו במנוע חיפוש, הם אומרים לו בדיוק מה הם מחפשים. אם אתם מציעים שירותים ומוצרים רלוונטיים, מנועי חיפוש יציגו את העסק שלכם בתוצאות החיפוש. באמצעות שיווק במנועי חיפוש, או SEM תוכלו לרכוש שטח מודעות בתוצאות החיפוש. כך שהעסק שלכם יוצג כשמשתמשים יחפשו מילים רלוונטיות לבית העסק. מילות חיפוש אלה נקראות 'מילות מפתח'.

ב-SEM עסקים משלמים כדי לפרסם לאנשים שמחפשים באינטרנט מילות מפתח מסוימות. רוב מנועי החיפוש הגדולים משתמשים במערכת של מכירה פומבית, שבה עסקים רבים מתחרים על הצגת המודעות שלהם על ידי מתן הצעות מחיר למילות המפתח שאליהן הם ממקדים.

חיפוש הוא אחת הדרכים היעילות ביותר להגיע לאנשים, אבל יש עוד הרבה דברים באינטרנט מלבד חיפוש. אנחנו משתמשים באינטרנט כדי לקרוא חדשות, לבדוק תוצאות של משחקי ספורט, לצפות במתכונים ובסרטונים וכדי להתעדכן בעוד המון תכנים מעניינים. לצד כל התוכן הזה אתם עשויים לראות מודעות. פרסום מסוג זה נקרא "פרסום ברשת המדיה".
מודעות ברשת המדיה מופיעות במקומות רבים באינטרנט ובפורמטים שונים, כגון באנרים, טקסט, תמונות, וידאו ומודעות שאפשר ללחוץ עליהן ולבצע בהן פעולות.

מודעות יכולות להיות דרך נהדרת להפיץ את המסר שלכם. אתם יכולים לבחור את האנשים שאתם רוצים שייראו את המודעות שלכם, ואת האתרים והדפים שבהם אתם רוצים שהן יופיעו.

אתרים של מדיה חברתית – כמו Facebook, Twitter או Google+ – מספקים אפשרות נוספת להגברת המודעות לעסק שלכם, והם עוזרים מאוד להדק את הקשר עם הלקוחות. ברוב הרשתות תוכלו ליצור דפים או פרופילים לעסק. לאחר מכן תוכלו להתחיל שיחות ולשתף עם אנשים רבים תוכן שיצרתם, ולפתח את חיי החברה של העסק שלכם באינטרנט.

לפני שנסכם את הנושא, כדאי לציין דרך חשובה נוספת שבה עסקים יכולים להשתמש בפלטפורמה הדיגיטלית: שיווק באימייל.
הכוונה אינה לדואר זבל או "ספאם" שמציף את תיבת הדואר הנכנס, אלא לשליחה של הצעות ומידע רלוונטיים לאנשים שכבר ציינו שהם מעוניינים לשמוע מכם.

אתם יכולים להציע לאנשים להירשם או להסכים לקבלת אימיילים מכם. האופי של האימיילים שתשלחו תלוי בכם. אתם יכולים לשלוח שוברים לאנשים שקבעו תור באתר שלכם, לפרסם אירועים מיוחדים או לקדם פריטים במבצע.

הכרת כל הדרכים שבהן אפשר למצוא אנשים באינטרנט – והדרכים שבהן הם יכולים למצוא אתכם – יכולה לתרום רבות לצמיחת העסק שלכם. ככל שתנסו סוגים רבים יותר של שיווק דיגיטלי, כך יהיו לכם הזדמנויות רבות יותר להגיע ללקוחות הרווחיים ביותר עבורכם, בכל מקום שבו הם נמצאים בעולם הדיגיטלי.

עזרו לנו לחזק את העסקים בדרום

אנחנו מזמינים אתכם להיות שותפים בהקמת מערך השיווק האינטרנטי הגדול בישראל לקידום העסקים בעוטף עזה ואשקלון: לפרטים נוספים ורכישת תשורה: https://www.giveback.co.il/project.aspx?id=3252

סוף עידן המזומן

אין חבר נאמן ככסף מזומן- עדיין אימרה נכונה, אך מהיום מדובר בפחות כסף. לאחר שנים של דיבורים בנושא, ניסיונות טירפוד (בעיקר מצד

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
Call Now Button דילוג לתוכן