ההזדמנויות בעולם הדיגיטלי

שתפו בפייסבוק
צייצו בטוויטר
שתפו בקהילה העסקית שלכם

זה לא סוד שהעידן הדיגיטלי שינה את חיינו, אבל בואו נהיה מעשיים ונבין מה זה אומר לגבי עסקים ומה זה אומר לגבי העסק שלכם? בכל יום, אלפי בעלי עסקים קטנים מנצלים את האינטרנט לטובתם. ההזדמנות להגיע ללקוחות שמעבר לפינה ובצדו השני של העולם גדולה מכדי שאפשר יהיה להתעלם ממנה.

אז מה זה בכלל פלטפורמה דיגיטלית ואיך מתחילים לפעול כעסק בדיגיטל?
השלב הראשון הוא בניה של 'נכס דיגיטלי' – הבית שלכם באינטרנט. הנכס שלכם יכול להיות אתר או עמוד ברשת חברתית, הפנים של העסק שלכם באינטרנט.

איך נכס דיגיטלי יכול לתרום להצלחה של העסק שלכם?
נניח שיש לכם מוסך, ושהעסק שלכם גדל רק מהפניות ומהמלצות מפה לאוזן. עד היום, לא הייתה לכם שום נוכחות דיגיטלית, אבל עכשיו אתם רוצים להתקדם ולהרחיב את העסק.


תזכרו שהלקוחות כבר מחפשים אתכם, אחד היתרונות הגדולים ביותר של נוכחות מקוונת היא האפשרות לקצור את פירות החיפוש. אם יש לכם נוכחות דיגיטלית, אנשים שגולשים באינטרנט ומחפשים עסק כמו שלכם יוכלו למצוא אתכם.
כך כשמישהו מחפש "מוסך בחולון" – העסק שלכם יוכל להופיע בתוצאות.

עכשיו נותר להבין מה אותו אדם יראה כאשר ילחץ על הקישור אל האתר שלכם. האפשרויות הן אינסופיות והכל תלוי במטרה שלכם:

● אם אתם רוצים לקבל שיחות לבית העסק – הקפידו למקם את מספר הטלפון במקום בולט
● אם ברצונכם לקבל פניות מלקוחות פוטנציאליים אליהם תוכלו לחזור – השאירו טופס בו ניתן לשאול שאלה או לבקש הצעת מחיר
● אם אתם רוצים להשרות תחושה של ביטחון – תוכלו לשלב באתר המלצות שכתבו לקוחות מרוצים
● כדי לוודא שהלקוח מעוניין לרכוש בטווח המחירים שאתם מציעים – ניתן לפרסם מחירון
● כדי להעלות את הסיכוי שיסגור עסקה – ניתן להציע מבצע מיוחד דרך האתר
● ואם אתם רוצים להיתפס כמומחים – אפשר לשלב סרטונים על תחזוקת רכב, שמדגימים את הידע שלכם. הוסיפו קישור לדפים שלכם ברשתות החברתיות, ושימו שם עוד טיפים, תמונות וסרטונים.

אולי לא תכללו את כל התכונות האלה באתר שלכם כבר בהתחלה, אבל הדוגמאות האלו ממחישות את ההזדמנויות שיש בנוכחות באינטרנט. וכיצד ניתן להשתמש באלמנטים שונים בתוך האתר, כדי להגיע לתוצאות הרצויות.

מגניב, נכון? אבל איך מתחילים?
קודם כל, אין מה לחשוש: את הכלים והטכנולוגיות שזמינים היום קל ללמוד, קל להשתמש בהם וקל לרכוש אותם. רבים מהם אפילו אינם כרוכים בתשלום.
למעשה, עבור עסקים רבים האתגר הגדול ביותר בנוכחות מקוונת הוא לא השימוש בכלים, אלא הגדרת תוכנית פעולה.

הנקודה הראשונה היא איפה מתחילים. אינטרנט, אתרים, מכשירים ניידים, רשתות חברתיות … יש כל כך הרבה אפשרויות אבל ממש לא חייבים להתחיל עם הכל. אתם צריכים להתחיל בהחלטה, באיזה נכס דיגיטלי ראשוני להשקיע ולסמן את היעד אליו תרצו להגיע.

הנקודה השנייה היא תפעול הנכס, טכנולוגיה ותוכן: את הכל ניתן לעשות לבד. אתם צריכים להחליט אם אתם רוצים לטפל בהיבטים הטכניים והיצירתיים של האתר בעצמכם – מה שעלול לגזול מכם יותר זמן – או לקבל עזרה מגורם מקצועי, מה שעלול לעלות יותר כסף.

הנקודה האחרונה שעליכם לשקול היא עלות וזמן: אתם צריכים להגדיר תקציב ריאלי ולוח זמנים שתוכלו לעמוד בו. הגיע הזמן לקפוץ למים ולעבור לפלטפורמה הדיגיטלית!

 

עזרו לנו לחזק את העסקים בדרום

אנחנו מזמינים אתכם להיות שותפים בהקמת מערך השיווק האינטרנטי הגדול בישראל לקידום העסקים בעוטף עזה ואשקלון: לפרטים נוספים ורכישת תשורה: https://www.giveback.co.il/project.aspx?id=3252

סוף עידן המזומן

אין חבר נאמן ככסף מזומן- עדיין אימרה נכונה, אך מהיום מדובר בפחות כסף. לאחר שנים של דיבורים בנושא, ניסיונות טירפוד (בעיקר מצד

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
Call Now Button דילוג לתוכן