מיום שני שדה התעופה יפתח לכל המוניות

שתפו בפייסבוק
צייצו בטוויטר
שתפו בקהילה העסקית שלכם

הבוקר חל מפנה גדול בשוק המוניות לאחר הודעתו של דובר רשות שדות התעופה כי החל מיום שני הקרוב כל המוניות הרשומות כחוק בישראל יוכלו לאסוף נוסעים מנמל התעופה בן גוריון. כמו כן, המוניות יצטרכו לעמוד בתנאים השונים, כגון: רישון ועמידה בתנאי הפיקוח הכללי של רשות שדות התעופה. ההודעה יצאה בעקבות ישיבתם הדחופה של מנכ"ל רש"ת יעקב גנות, מנהל נתב"ג שמואל זכאי וסמנכ"ל למסחר יורם שפירא בנושא הסכסוך בין חברת "גט טקסי" ו"מוניות הדר" שגרם לעיכוב בהוצאתו לפועל של מכרז המוניות מנתב"ג.

(צילום: ויקיפדיה)

בתחילת השבוע התקיימה ישיבה של נהגי מוניות הדר ובה החליטו כי הם לא תומכים בהסכמות שבין הדר לגט טקסי לתעריף מוזל של 31% בנסיעות מנתב"ג, לכן החליטו הנהגים שהחברה מושכת את ההצעה שלה ובכך למעשה שוללת את ההצעה הזוכה במכרז.

נהג המונית יאיר מחולון בתגובה לשינוי: " למעשה לא השתנה כלום. אומנם המכרז של מוניות 'הדר' התבטל אך בתור נהג מונית עדיין לא משתם לנו כבעלי מוניות לקחת נוסעים משדה התעופה. המחיר שגובים מאיתנו גבוה מדיי ואין שום סיבה שנשלם 31% בנסיעות מנתב"ג. עכשיו אולי יווצר פחות עומס מה שתורם ללקוחות ולא לנו כבעלי עסקים"

 

עזרו לנו לחזק את העסקים בדרום

אנחנו מזמינים אתכם להיות שותפים בהקמת מערך השיווק האינטרנטי הגדול בישראל לקידום העסקים בעוטף עזה ואשקלון: לפרטים נוספים ורכישת תשורה: https://www.giveback.co.il/project.aspx?id=3252

סוף עידן המזומן

אין חבר נאמן ככסף מזומן- עדיין אימרה נכונה, אך מהיום מדובר בפחות כסף. לאחר שנים של דיבורים בנושא, ניסיונות טירפוד (בעיקר מצד

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
Call Now Button דילוג לתוכן