הגיע הזמן להסדיר את גיל הפרישה / ח"כ מרב מיכאלי

שתפו בפייסבוק
צייצו בטוויטר
שתפו בקהילה העסקית שלכם

ח"כ מרב מיכאלי 'המחנה הציוני': "הקמתי את שדולת העצמאיות והעצמאים בכנסת כשהבנתי שמי שעומד בצד השני משרדי הממשלה. רובם המכריע אף פעם לא היו עצמאיות ועצמאים והם בכלל לא מבינים שעצמאיות ועצמאים עסקים קטנים הם בעצם עובדות ועובדים שלא מקבלות ומקבלים את הזכויות הבסיסיות שמקבלות עובדות ועובדים אחרים במדינת ישראל ועל זה אנחנו עובדות ועובדים.

להשוות את הזכויות גם את החובות אבל להשוות את הזכויות. חלק מזה צריך להיות הדיבור על גיל פרישה. כשמדברות על העלאת גיל הפרישה או לא העלאת גיל פרישה הם בכלל לא לוקחים בחשבון שלעצמאיות ועצמאים אין בכלל גיל פרישה. אז גם את הדבר הזה אנחנו חייבות להסדיר.  כך שהם יבטיחו את זה שהם באמת מספקים ביטחון ופרנסה ראויה לאלה שמפעילות ומפעילים אותם ומהווים כזה חלק חשוב בכלכלה הישראלית ובחברה הישראלית".

  • הדוברת הינה חברת הכנסת מטעם מפלגת העבודה, ויושבת ראש סיעת המחנה הציוני. לפני בחירתה לכנסת הייתה עיתונאית, מנחת טלוויזיה ושדרנית רדיו.

עזרו לנו לחזק את העסקים בדרום

אנחנו מזמינים אתכם להיות שותפים בהקמת מערך השיווק האינטרנטי הגדול בישראל לקידום העסקים בעוטף עזה ואשקלון: לפרטים נוספים ורכישת תשורה: https://www.giveback.co.il/project.aspx?id=3252

סוף עידן המזומן

אין חבר נאמן ככסף מזומן- עדיין אימרה נכונה, אך מהיום מדובר בפחות כסף. לאחר שנים של דיבורים בנושא, ניסיונות טירפוד (בעיקר מצד

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
Call Now Button דילוג לתוכן