גיל-גולה / יועצת שינה ומדריכת הורים ומומחית בתאומים

שתפו בפייסבוק
צייצו בטוויטר
שתפו בקהילה העסקית שלכם

שם העסק: גיל-גולה- יועצת שינה ומדריכת הורים מומחית בתאומים

בעלת העסק: גילה פרץ

ניסיון : כ- 9 שנים

התמחות: הורות הוא מקצוע לכל החיים המזמן הרבה אתגרים שונים ומתחלפים ועם זאת אף אחד אינו זוכה להכשרה כיצד לתפקד כהורה וכיצד להתמודד עם האתגרים שלה. להורות לתאומים מתווספים אתגרים נוספים ובנוסף הורים לתאומים אינם מוקפים בהורים כמוהם איתם יוכלו להתייעץ. כיום אני מלווה הורים והורים לתאומים בהתמודדויות של ההורות בנושאי: שינה גידול, חינוך והתפתחות. הידע שלי בכל התחומים הנ"ל מאפשר לי לתת פתרון כולל ומלא של 360 מעלות ביום ובלילה. בכל ליווי, הדרכה או ייעוץ אני שמה דגש על אבחון מעמיק ומדויק של צרכי ההורים והילדים והתמקדות בחוויה האישית שלכם כהורים, מתוך תפיסה ששם טמון הפתרון הייחודי לכל הורה.

סוג הלקוחות אותם אני מחפש: הורים עייפים שמחפשים להחזיר את השינה הטובה לכל המשפחה והורים המתמודדים בסוגיות גידול וחינוך הילדים והתאומים. הליווי והייעוץ ניתן במסגרת של תהליכים פרטניים, סדנאות ייחודיות והרצאות.התמחות בגיל הרך משלב ההיריון ועד גיל 5.

יתרונות העסק: במשך השנים זכיתי ללוות מאות הורים ותינוקות מקסימים. ארגז הכלים שלי גדול ומגוון: אני יועצת שינה מוסמכת ומאמנת שינה בשיטת "לילה טוב".מרצה, מדריכת הורים בתהליכים קבוצתיים ופרטניים.מומחית בייעוץ להורים לתאומים (בשיטת "תאומים ומשפחה"). מלווה התפתחותית, מדריכה לעיסוי תינוקות ופגים.בין היתר אני משמשת כיועצת השינה של 'מרכז תקשורת בונה', ושל מרכז 'תנו-אות', מומחית הבית בפורטל 'ככה' פורטל המשפחה של ישראל, מרצת הבית של 'מרכז הרפז' בנושא הקניית הרגלי שינה טובים.

זיכרון מהעסק: "הורים עם בעיות שינה אינם בהכרח הורים לילדים ראשונים. בתחילת דרכי הגיעו אלי זוג הורים ל-5 בנות לאחר שגידלו 3 בנות נולדו להם זוג תאומות שהציבו בפני ההורים המנוסים אתגרים חדשים שלא מצאו פתרון מניסיונם רב השנים כהורים. התאומות בנות השנתיים נרדמו רק בעגלה ובכל פעם, שהתעוררו במשך הלילה היה צורך להעביר שוב לעגלה ע"מ להרדים אותן מחדש. בתהליך שעשינו יחד למדתי את התאומות להירדם במיטתן ולישון לילה שלם. בדרך זו כל המשפחה זכתה לילות שלמים של שינה.

משפט מנצח: 'מלווה אתכם בדרך למציאת הקול שלכם בהורות'

מיקום העסק: מודיעין. נותנת שירותים בכל הארץ ובחו"ל

מספר הטלפון: 054-6805034 פקס: 08-9728574

דף הפייסבוק: https://www.facebook.com/gilgula.twins/

כתובת האתרים: http://www.gilgula.com ,http://www.besiman-teomim.com

עזרו לנו לחזק את העסקים בדרום

אנחנו מזמינים אתכם להיות שותפים בהקמת מערך השיווק האינטרנטי הגדול בישראל לקידום העסקים בעוטף עזה ואשקלון: לפרטים נוספים ורכישת תשורה: https://www.giveback.co.il/project.aspx?id=3252

סוף עידן המזומן

אין חבר נאמן ככסף מזומן- עדיין אימרה נכונה, אך מהיום מדובר בפחות כסף. לאחר שנים של דיבורים בנושא, ניסיונות טירפוד (בעיקר מצד

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
Call Now Button דילוג לתוכן