כ.א.ל חתמה עם ארגון העסקים באשדוד על סיוע לעסקים הקטנים

שתפו בפייסבוק
צייצו בטוויטר
שתפו בקהילה העסקית שלכם

אתמול נרשמה היסטוריה גדולה בקרב בעלי העסקים בעיר אשדוד כאשר חברת האשראי "כ.א.ל" הגיעה להסכם עם ארגון העסקים העירוני באשדוד על הורדת עמלת הסליקה עבור כל בעלי העסקים שיצטרפו לארגון כחלק מההסכם על מתן סיוע לעסקים.

ההסכם נחתם עם מובילי הארגון: דוד קקון ואושרי ניזרי שנלחמו למעלה משנה וחצי על הורדת עמלות הסליקה מול חברות האשראי במשק. בנוסף, סוכם כי חברת האשראי תחל לסייע לעסקים הקטנים בשירותים דיגיטליים מתקדמים, הטבת פרסום "כאל לידך", מסגרת אשראי חוץ בנקאית, הכל במקום 1 (אפשרות לקבל את כלל הכרטיסים במועד זיכוי אחד), שיטת זיכוי מותאמת לעסק המשפרת ומסייעת לתזרים של העסק.

הבוקר התברר כי נרשמו לארגון למעלה מ-20 עסקים חדשים לאחר ששמעו את הבשורות הטובות של אתמול. חבר הנהלת ההתאגדות ומוביל המאבק אושרי ניזרי: ״מלבד הנושא הפיננסי התכנית הגדולה היא לייצר קהילה עסקית מקומית תומכת, החלפת ידע וטיפול בבעיות משותפות, לכולנו. כל עסק שיצטרף יגדיל את כוחנו ויגבה אותנו במהלכים הבאים,"כ.א.ל" היא דוגמא מצויינת לגופי ענק שרוצים להתחבר ולסייע לדור הצעיר ולעולם העסקים הקטנים.

עזרו לנו לחזק את העסקים בדרום

אנחנו מזמינים אתכם להיות שותפים בהקמת מערך השיווק האינטרנטי הגדול בישראל לקידום העסקים בעוטף עזה ואשקלון: לפרטים נוספים ורכישת תשורה: https://www.giveback.co.il/project.aspx?id=3252

סוף עידן המזומן

אין חבר נאמן ככסף מזומן- עדיין אימרה נכונה, אך מהיום מדובר בפחות כסף. לאחר שנים של דיבורים בנושא, ניסיונות טירפוד (בעיקר מצד

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
Call Now Button דילוג לתוכן