גם רן שריג איתנו במאבק על הסדרת מעמד העצמאים בישראל

שתפו בפייסבוק
צייצו בטוויטר
שתפו בקהילה העסקית שלכם

"שלום אני רן ואני עצמאי משנת 1996. עשרים שנה עצמאי בלי רגע אחד של הפסקה רצוף. גם אם אני קם בבוקר והדף הלבן הריק נשאר ריק זה לא משנה זה היה עוד יום עבודה שלי וגם אם אין לי עבודה וגם אם יש לי תקופה של בלוק כתיבה ולא מייצר זה לא משנה אנחנו העצמאים שאנחנו לדעתי רוב ואולי המיעוט הכי גדול בישראל מבחינת הזכויות שלנו אפשר להפסיק 'עצמאים' ולהתחיל לקרוא לנו 'פראיירים'".

אני משלם כל חודש 4,000 ₪ לביטוח לאומי 4,000 ₪ כל חודש לביטוח לאומי!! שסביר להניח שלא חוזרים אליי ולא אל הילדות שלי. ומה קורה כשאדם כמוני פתאום אין לו עבודה? ופתאום הטלפון מפסיק לצלצל וגם אם הטלפון מצלצל יש לו משבר. פעם אחת בעשרים שנה מותר לבן אדם לא לעבוד. שכירים יש להם דמי אבטלה. עבדת 11 חודשים אחרי 11 חודשים אתה זכאי ללכת ולגבות את דמי האבטלה שלך.

אנחנו העצמאים או הפראיירים הקטנים אין לנו שום יכולת לקבל דמי אבטלה בישראל אף פעם. עכשיו רובנו הגדול או חלק גדול מאיתנו לא היה רוצה להיות עצמאי הנקודה היא ששולחים אותנו לעבוד בחברות כח אדם או שאומרים לנו תוציא חשבונית, תהיה פרילנס או תעבוד לפי ריטיינר. המעסיקים מצד אחד לא רוצים אותנו כשכירים ומצד שני בתור עצמאים אין לנו אף זכות ואפילו את הזכות להיות מובטל ולקבל כסף מהמדינה אחרי שנים של עבודה".

הכותב הינו תסריטאי, סופר, מרצה ומנחה טלוויזיה ישראלי.

עזרו לנו לחזק את העסקים בדרום

אנחנו מזמינים אתכם להיות שותפים בהקמת מערך השיווק האינטרנטי הגדול בישראל לקידום העסקים בעוטף עזה ואשקלון: לפרטים נוספים ורכישת תשורה: https://www.giveback.co.il/project.aspx?id=3252

סוף עידן המזומן

אין חבר נאמן ככסף מזומן- עדיין אימרה נכונה, אך מהיום מדובר בפחות כסף. לאחר שנים של דיבורים בנושא, ניסיונות טירפוד (בעיקר מצד

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
Call Now Button דילוג לתוכן