אז חשבת שקיבלת הטבות? את האותיות הקטנות קראת? / נועם שפלטר

שתפו בפייסבוק
צייצו בטוויטר
שתפו בקהילה העסקית שלכם

בעלי עסקים רבים מנהלים משא ומתן עם ספקים. לפעמים מצליחים יותר, ולפעמים פחות. אתה הצלחת? יופי! אבל את האותיות הקטנות אתה קורא? פעמים רבות אני נתקל בבעלי עסקים שמאוד מרוצים מההתנהלות שלהם עם ספקי שירות כאלה או אחרים. משיגים תנאים טובים, הנחות, הטבות ומבצעים. לאחר תחילת תהליך ייעוץ אני תמיד מבקש מהם לעבור על כל החוזים שלהם, ולהשוות לתעודות המשלוח והחשבוניות. כמעט תמיד, התוצאות שונות מהמובטח. לאחר קריאת ההסכמים וכתבי השירות מגלים עסקים רבים כי ההטבות שקיבלו (בין אם מהבנקים, מחברות סלולר ואינטרנט, או מספקי מוצרים שונים), מוגבלות בזמן.


חברות הסלולר בדרך כלל מעניקות מבצעים לשנה, חברות האינטרנט או הטלויזיה גם כן, ולאחר שנה, המחיר עולה ל"מחיר מחירון". החוק מחייב כיום ספקי שירות ליידע את הלקוח כי תקופת מבצע נגמרת. העדכון מופיע בחשבנית האחרונה טרם גמר המבצע.
אז איך אנחנו לא יודעים?
כמה מכם באמת קוראים את האותיות הקטנות?
כמה באמת עוברים על חשבונית שוטפת (מחברות הסלולר או האינטרנט) לפני שמכניסים אותה למגירת "להעביר לרואה חשבון"? מתן תשומת לב לאותיות הקטנות תחסוך לכם כסף רב לאורך זמן. אז… מתי בפעם האחרונה עברתם על האותיות הקטנות?

עזרו לנו לחזק את העסקים בדרום

אנחנו מזמינים אתכם להיות שותפים בהקמת מערך השיווק האינטרנטי הגדול בישראל לקידום העסקים בעוטף עזה ואשקלון: לפרטים נוספים ורכישת תשורה: https://www.giveback.co.il/project.aspx?id=3252

סוף עידן המזומן

אין חבר נאמן ככסף מזומן- עדיין אימרה נכונה, אך מהיום מדובר בפחות כסף. לאחר שנים של דיבורים בנושא, ניסיונות טירפוד (בעיקר מצד

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
Call Now Button דילוג לתוכן