עצמאית? לך זה מתאים! / מעיין גלבוע

שתפו בפייסבוק
צייצו בטוויטר
שתפו בקהילה העסקית שלכם

מכירים את הטרנד שבשנים האחרונות הנשים בוחרות ללמוד ולעבוד במקצועות שבעבר שלא שמענו עליהם? מעקרת בית למסדרת חדרים, מיועצת ליועצת שינה, מממורה למדריכה התפתחותית ועוד.. ותמיד לצד הטרנדים הללו ישנה האמירה שחוזרת על עצמה: "בעבר זה לא היה והסתדרנו…אז בשביל מה?!".

כאשת מקצוע אני חייבת להדגיש כי האימרה לא נכונה ובמקומה אני ממליצה לשאול את השאלה הבאה: "מה אנו מפסידים מכך שאנחנו מתעקשים להישאר שם מאחור?" הרי בואו נודה באמת, אם מישהו היה אומר לנו לפני 10-15 שנה שהניידים יהפכו להיות כל עולמנו, שדרכם נוכל לעבוד מכל מקום בארץ ובעולם, שבזכות האצבעות נעבור בין מסכים לאתרים שונים לא היינו מבינים על מה מדובר. ולא בטוח שהיינו רוצים לשמוע על זה. אבל לא הייתה לנו ברירה וכיום לכל אחד/אחת מאיתנו יש מכשיר סלולארי אחד ואפילו שניים.

הקידמה, השנים שחלפו, מרוץ החיים, השאיפות והחלומות של כולנו, גרמו וגורמים עד היום לאנשים שונים במקומות שונים לחשוב על הצרכן הסופי ואיזה מוצר או שירות הם צריכים להציע בכדי לשנות לו את החיים. כלומר, אם העסק לא ישתנה והמוצר שלך לא יהפוך ליעיל יותר, מהיר יותר ומתקדם יותר הלקוחות לא ישארו איתך.

איך נשים עצמאיות מתמודדות?
בשיחות שלי עם נשים שונות בגילאים שונים, הבנתי כי משהו שם קורה אחרי שהילדים נולדים: הנשים מספרות כי הן הופכות לממוקדות, חריפות ועוצמתיות יותר. ומכיון שאנו דורשות להיות חלק פעיל ובלתי נפרד בגידול הילדים, אנו מבינות כי לא תמיד נצליח לעשות זאת בדרך בה חיינו עד כה, אך עם זאת אנו מבינות שעכשיו יש הזדמנות להגשים חלום.

אחוזי הנשים אשר הופכות לעצמאיות אחרי אחת הלידות עולה משנה לשנה….וכאן הנני מציינת כי בחרתי בתחום שלי לא כי חלמתי עליו מאז שהייתי ילדה קטנה אלא מתוך הצורך הפנימי המיידי שעלה בי לאחר שנולדה אופיר ילדתי הבכורה (היום בת 4). בתקופה ההיא הבנתי כי בפרקטיקה שאני רוצה להיות ההורה הכי טוב עבורה ועבור אלו שיגיעו בהמשך אני מחוייבת ללמוד מאנשים מקצועיים ולא לסמוך על האינטואיציות שלי.


אז הלכתי ולמדתי שיטת אימון שהתאימה לי כשעל הדרך נכנסתי להריון שני עם אריאל (היום בן 1.2), ויישמתי את כל מה שלמדתי בכיתה ואצלי בבית ופתאום קלטתי כי הכל אפשרי ובעיקר הבנתי שבשינויים הקטנים והמהותיים ניתן ליצור בתוך התא המשפחתי הצלחות גדולות.

בשלב מסוים בהמשך הדרך האסימון נפל וגיליתי שבידיי קסמים ואני אשמח להעביר אותם הלאה. החלטה זו כמובן יצרה שינויים בכל המבנה של הבית. וכמוכן בשעות העבודה שאני מקדישה לטובת הגשמת החלום. וכן, כאישה אני זקוקה לעזרתו של בעלי ע"י שיתוף פעולה שאנו מייצרים ביננו שאומנם גורמת לירידה משמעותית בהכנסה הכלכלית בהווה לעומת העתיד בו אייצר יותר הכנסה למשפחה.

לשמחתי בעקבות הלקוחות שלי, אני עוברת מסע חדש עם עצמי, פעם אחר פעם. לפני שבועיים בעודי בסלון של המשפחה שהכניסה אותי לעולמה, אמר לי אב המשפחה: "המשפט שאמרת לי בפגישה הקודמת שלנו הולך איתי לכל מקום, הוא הפיל לי אסימונים רבים…" והמשפט הזה שליווה אותי וחיזק בי את האמונה שאני בדרך הנכונה. והדבר הכי חכם שעשיתי שלקחת את הקידמה אליי הבייתה. בינתיים אני מתעדת את התהליך של להפוך מאישה לעצמאית ואיך זה נראה, ולאן אני רוצה להגיע, בהמשך אולי החלום יהיה להעביר הלאה לנשים אחרות שרוצות להיות עצמאיות איך עושים זאת בדרך האפקטיבית ביותר, מי יודע….

עזרו לנו לחזק את העסקים בדרום

אנחנו מזמינים אתכם להיות שותפים בהקמת מערך השיווק האינטרנטי הגדול בישראל לקידום העסקים בעוטף עזה ואשקלון: לפרטים נוספים ורכישת תשורה: https://www.giveback.co.il/project.aspx?id=3252

סוף עידן המזומן

אין חבר נאמן ככסף מזומן- עדיין אימרה נכונה, אך מהיום מדובר בפחות כסף. לאחר שנים של דיבורים בנושא, ניסיונות טירפוד (בעיקר מצד

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
Call Now Button דילוג לתוכן